Memories

Nu har jag tränat klart, ätit har jag också gjort! Imorgon är det dags för plugget igen, har två stycken lektioner. Fan för att börja klockan 8.00, det borde vara förbjudet. Men det är väl bara att ta sig upp, är ju trots allt ledig på onsdag igen, soft.
Nu ska jag dyka ner i sängen och sedan somna gott, om jag nu kan somna. Känns som om jag har vänd på dygnet men det får jag göra något åt. Är ganska trött så förhoppningsvis så somnar jag. Just för tillfället så känner jag att det ska bli så skönt att åka på lördag, att bara slippa vissa individer på denna gjord, WOHOW!

martina

Kommentarer
Postat av: dess

du slipper inte mig :D mohahah! <3

2009-11-11 @ 13:32:22
URL: http://desirehaettman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0