Ledighet kan vara jobbigt ibland

Jag säger nog det. Det är inte alltid som det är så roligt att vara ledig. Dagarna kan bli så jäkla långtråkiga om man inte har någonting att göra. Igår låg jag hemma och kollade på filmen hela förmiddagen, sedan så krattade jag löv hela jävla eftermiddagen sedan så avslutade jag kvällen med lite bodybump, det var skönt, idag har jag lite träningsverk i benen, fint! Idag var jag i skolan och hade två lektioner sedan så gjorde vi klart Power-pointpresentationen till Irland, efter det så gick jag ner till Stan och kikade runt med Vicky, det var trevlig. Annars har jag inte gjort något vettigt. Mattelektionen idag efter lovet var ju det värst jag varit med om, jag hade glömt bort de mesta av matte B, och tror ni jag har räknat nåt på lovet eller? Nej, knappast troligt!

Imorgon ska jag åka till tandläkaren för jag har tid där klockan 11.30. Det var verkligen på tiden att jag fick en tid där, känns som om det typ var flera år sedan som jag var där sist. Men vi får hoppas att jag inte har några jävla hål eller något annat jävelskap. Efter tandis blir det ett litet besök hos farmor, det var ett tag sedan!

Nu ska jag slagga så att jag kommer upp imorgon, vore ju förargligt om jag missade tandläkartiden nu när jag äntligen har en tid! godnatt.

martina


här var jag blond en period



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0