bad romance

Idag var det Föräldramöte med Irlandgruppen, haha min syster hängde med mig istället för pappa för han fick förhinder och mor behöver vi inte ens tala om, eller jag orkar rättare sagt inte ta ypp hela den historian idag! Någon annan gång kanske, eller nej vi struntar i det. Som sagt hängde min syster med mig dit och min lärare trodde att det var min mamma först. Hon sa: "martinas mamma har jag inte hälsat på, det måste jag göra.." då sa Malle:" hej, malena! jag är inte martinas mamma, jag är hennes syster" då svarade läraren: "jaha, ojdå, ni var väldigt lika" hahah, ja vad ska man säga? Nej men det var trevligt med ett litet föräldrasamtal. Nu är det bara 9 dagar kvar tills vi åker. Nu känns det verkligen som om det är på riktigt, jag är helr lyrisk. När jag kom hem så hoppade jag och var fullständigt galen, till och med pappa och malle undrade vad fan det var för fel på mig. Dags att börja packa snart då, det lär ju ta 23 dygn för mig eftersom man ska ha med kläder för tre veckor och man får bara packa 15 kilo, heh, hur ska det gå? Nej men det fanns en tvättshop där nere i byn som man kunde gå till och tvätta sina kläder om man behövde de, så det känns ju bra de.
Idag gick vi igenom power-point presentationerna också för alla föräldrar som var där och jag som hatar att prata för en massa människor. Men som en lärare sa. Dessa människor vet vi ju i alla fall vilka de är, såklart det blir nervöst att redovisa någonting då. Men irländarena känner vi ju inte så då kommer det ju inte att bli lika nervöst att stå och presentera för dem. Nej hörrni, det där är ingenting att oroa sig för, det ordnar sig alltid, det vet jag!!!
Vad har jag annars gjort förutom att ha vart på möte om Irland? Jo jag har vart i skolan på en mattelektion, EN mattelektion som började klockan tre. Då har man ju egentligen ingen jävla lust att åka in till skolan, men jag gjorde det ändå. Bara för att det var matte med tanke på att jag har jävligt svårt med Matte b och jag kommer komma efter sjukt mycket när jag är i Irland eftersom jag missar sammanland 6 lektioner och direkt när jag kommer tillbaka till skolan så har jag ett prov att göra i älskade fucking Matematik i mitt hjärta B. How nice? mmmmmmmmmm me like... not. Men jag ska göra det bästa jag kan.

Imorgon är det fredag och denna vecka har gått sjukt fort den också, älskar veckor som bara svischar förbi. Man hinner knappt blinka. Men skönt med fredag i alla fall, blir chill och pizza på kvällen, gött med fett

Nu är jag hungrig igen och ändå var det inte länge sedan som jag åt, vad är det fel på mig? Äh, ät på ba. ät ät ät ät!

martina




Kommentarer
Postat av: jenny

haha, söti :) "Hej Malena, jag är inte martinas mamma utan syster", haha! :D

2009-11-06 @ 10:20:40
Postat av: dess

Haha, ät ba ät!! Som jag ungefär käkar som nån jävla häst! :D

2009-11-07 @ 16:21:31
URL: http://desirehaettman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0