3

Det börjar dra ihop sig, nu är det bara tre dagar kvar, spännande! Jag har förbaskat ont i min vänstra arm efter svinsprutan igår, feber har jag haft också. När jag stod inne på Coop idag så svettades jag som en grisjävel också när jag cyklade hem. Konstigt det där. Imorgon är det fredag och det känns sjukt skönt. Jag ska hem till min älskling jenny och chilla som fan, vi kommer inte ses på tre veckor hehehehe. You have to be whitout me, men det klarar du av lille fittemus, hhahaha! Jag tror jag börjar bli lite nervös inför resan eller så är det något annat som spökar för jag är så jävla flamsig just nu. Äh! Det är så mycket som händer de två kommande månaderna eller de kommande månaderna kanske man ska säga, känns för underbart! Nu ska jag snart slagga tror jag, annars sover jag bort hela dagen imorgon, inte ok!

martina



+



+



=




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0