2

TVÅÅÅÅÅÅ dagar kvar, vilket cepe jag är. Jag har nyss ätit frulle som bestod av färskt bröd som pappa hämtade tidigt i morse men nu kom jag på att jag drack ju fan ingenting till. Nej jag var så trött så jag gick och la mig igen men då fick jag ett sms av Jenny:" Fredag den 13 idag..." Tack, då beslutade jag mig för att inte somna om men det var bra skönt att bara ligga och softa i sängen, hahah.
Jag ska alldeles strax slänga mig i duschen, känner mig som ett vandrande lik. Pappa ringde nyss och var jätteglad för att hans kärra hade gått igenom besiktningen, lilla pappa! Och snart skulle han komma hem med tysklimpa sa han, han tycke väl att man måste väl fira litegrann så då svängde han in och köpte en jävla tysklimpa, mycket bröd idag känner jag hehe

Idag ska jag åka hem till jeNnyYY och chilla som fan. Hon ska hjälpa mig med en sak, sedan ska vi mysa och kanske kolla på film. Jag kommer sakna dig brudn, men fattaru hur kul vi kommer ha när jag är back on track? Fuck AZZåE

martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0