When the music hit you

Okej. Victoria bad mig att uppdatera bloggen litegranna så jag får väl göra de nu när jag inte har någonting för mig, hah! Men jag känner att jag sitter som ett cepe, jag typ ligger i datastolen och skriver fel i varenda ord som jag skriver på datorn, illa! Men nu känns det bättre, för nu har jag rättat till mig och sitter nu skönt. Ja vad gör man en sån här tisdagkväll som denna? Jag har varit ute på Kolbäckspromenaden nu ikväll, det var skönt men måste säga att mina fötter värker så in i helvete nu, det började dem göra redan när vi var under tunneln vid Eriksberg, men äh det går väl över med tiden.

Förra veckan så var jag ju hos min lilla farmor och firade henne lite smått, och hon är så jävla söt och cool tycker jag. Just nu befinner hon sig i Estland på en båt eller något, hon är på sparesa i 9 dagar den lille tanten, kommer hem på söndag eller måndag. Det är hon fan värd. Här är den lilla gumman:

   

Min gamle farmor från två olika vinklar.

Annars så har jag inte gjort så mycket. Köpt ett par nya solbrillor här om dagen, ett par rosa. Vist är dom snygga?
 

Jag gillar dem starkt. Själva glaset på glasögonen är ju fan nästan lika stora som tummarna mina, fint de. Nu är det dessa som sitter på var eviga dag. Dag ut och dag in. Från och med i Lördags mina favvisar, hiho.
Annars har jag shoppat ett par byxor, ett par chinos just like alla andra människor har. Men det är snyggt! Sedan har jag handlat två stycken ringar faktiskt. Men jag orkar inte ta kort på allt, nej jag har faktiskt inte ork till det. Först måste man ta fram alla saker som man har köpt, sedan måste man lägga upp sakerna snyggt och sedan måste man ta kort för att sedan lägga in bilderna på datorn och en massa trams. Nej det känns inte som om det är något jag skulle göra, eller jo vist skulle jag kunna göra det, men det låter så himla ansträngande, fanimej! hiho.

Jempen har jag lyckats tagit ett kort på också,



Jempen får avsluta detta välorganiserade inlägg som jag så fint lagt ner en massa tid på. Idag var det roligt att skriva blogg tycker jag, kanske bara för att jag inte har så mycket annat för mig? Naj, nu Vickan har du något att läsa så nu får du vara nöjd. Och jag hoppas att du också uppdaterat i din blogg, annars jävlar heheh.

Vi hörs imorgon bloggis.

Förresten hoppas att ni fattade att dem rosa solbrillorna var ett skämt, jag fick knappt på mig dem för att dom var så småttiga eller så är det jag som är bighead, hm? Och jag skulle knappast köpa mig ett par såna brillz, men färgen var ju rätt grym och sådära hiho... Nej inget fel på brillzen mer än att storleken var några nummer för små

Pussis

Kommentarer
Postat av: Anonym

gött (Y) fortsätt såhära nu ;) hhah. puss :D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::DD::Dd

2009-05-05 @ 23:23:47
URL: http://victoriabuletic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0