We´ve got tonight

Idag är det fredag fast det känns precis som lördag, hm knäppt. Men det är bara för att det var Valborg igår och en massa, och de gjorde att det kändes som fredag igår. Men fredag är det idag och solen lyser precis lika mycket som igår, så jäkla härligt. Igår så grillade jag, Anna, Felicia och Sofia hemma hos anna, det var trevligt de. Jag och Sofia skulle gå n på Ica för att köpa potatissallad och korv, men sen när vi kommer in på Ica och ska ta en potatissalladburk så är det helt slut, hah så vi fick köpa Icas egengjorda potatissallad istället, det gick ju lika bra men den var dock inte lika god som burkarna är så det var ju lite synd, men äh det gick bra. Sedan åkte ci hem till Anna och grillade och en massa, vid 11 så skulle anna åka till Qwarn men vi andra bestämde oss för att inte hänga med, så istället åkte vi hem. Jag kom hem före 12, och jag var sjukt jävla trött och somnade bums när jag kom hem, vad kunde klockan vart? Ja kanske strax efter 12, och idag vaknade jag efter 10 och var rejält utvilad, det var nice. Idag ska jag styrketräna här hemma, hiho. Det är på tiden de, sen får vi se vad jag sa göra.

Första inlägget i Maj också, inte illa, hehehe!

hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0