We can work it out

Nu är jag hemma. Har precis klivit ur duschen och håller för tillfället på och filar mina naglar. Funderar på att måla om dem också, men idag orkar jag nog inte. Får göra det imorgon efter praktiken.

Nu ikväll så var jag, Sofia och Anna iväg till Felicia för att fira henne. Hon fyllde nämligen 18 idag. GRATTIS till dig fels! :) Det var trevligt. Vi åt god mat i form av potatissallad, sallad och kött. Det var gött de. Sedan fikade vi tårta och the, smakade lika gott de. Tack och grattis än en gång!

Jag slutade extra tidigt idag på praktiken, strax före två. Då begav jag mig ut på stan för att hitta en konfirmationspresent till min syster som ska konfirmeras på lördag, men jag hittade fan ingenting. Halsband, örhängen och armband vill hon inte ha för det har hon redan mängder av så det var det ju inte ens någon idé att titta på fastän jag hittade ett jättefint halsband, det var ett kors med diamanter. Tyckte att det var tjusigt men eftersom hon inte vill ha något halsband så skippade jag de. Jag fortsatte att leta men jag hittade inte ett skit. Så jag gick till tåget tomhänt, utan någon konfirmationspresent till sistah. Men äh får fortsätta leta imorgon eller på fredag.

Nu är jag jättetrött, så nu ska jag göra iordning mig inför den kommande natten. Imorgon är det redan torsdag och som jag sa så har denna vecka gått sjukt fort. Helt otroligt! Och vi är redan i mitten på maj, kändes som det nyss var april. Men nej här hänger man inte med i svängarna, haha!

Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0