Vi er brååå

Vilka underbara dagar detta har vart. Igår kom Dess hit och tillbringade hela gårdagen och hela dagen idag med mig. Vi har lagat mat, skrattat, pratat och haft det mysigt. Det var jätteroligt att du kom.
Idag åkte Dess och jag in till stan och fikade med Victoria också, göttans! Nej men här kommer lite bilder, obs mycket snigga.

  
  
   
  





Fyfan vad jag har bränt mig känner jag nu. Det bara kliar på bröstet och nu när jag kollade ner så var jag helt röd, hehe skönt! Samma sak i mitt ansikte men där kliar det inte. Imorgon får jag fanimej ta och inhandla en jävla solkräm innan jag bränner upp mig helt och hållet, inte okej! Jag är helt jävla mosig så jag vet inte vad jag ska göra. Imorgon blir det i alla fall Tuna Park med Malena, får väl se om jag hittar något snyggt, förmodligen så kommer jag väl hem med något fastän det inte får hända. Jag måste spara in på mina pengar! Naj, nu räcker de för idag.

martini

Kommentarer
Postat av: dess

mysiga dagar var det verkligen :D du får ta de lugnt i solen kräftan ;) <3<3<3 (tummen upp)

2009-05-29 @ 23:55:22
URL: http://desirehaettman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0