I LOVE

Jag älskar denna sköna sommarvärme, älskar verkligen vädret. Sommar och sol, det är så det ska vara. Helst året runt, men så är det ju inte.











Haha, ja detta var allt från härliga sommarbilder till äkcliga fyllebilder. Kan vara kul att se! Nu äre jag som ska plugga röven av mig, ligger efter med en jävla borecension som skulle vart klar för flera veckor sedan, typ i April. FY Martina!! Skärpning förfan. Rätt nice dagar kvar i skolan denna vecka. Imorgon börjar jag 11.00 och slutar halv tre kanske? På torsdag börjar jag 13.20 och slutar halv 3 och på fredag är jag ledig YÄY. Och på torsdag så är det Dess som hänger med mig hem, punkt!

pussis

Kommentarer
Postat av: JEMP

fin tjej i vinterjacka.. :o Tror jag skymtar bacon på grillen?! :D HAHAHAHHAHAHHAHA!

2009-05-27 @ 10:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0