Turning me on

Rätt skön dag idag. Först var jag på praktiken hela dagen, plockade upp varor as usual... åt mat och en massa naturgodis. Sedan kom Jenny och hälsade på mig strax före 4. När jag slutet runt 4 så gick vi och fikade på ett fik, hiho. Det var mysigt för det var länge sedan jag träffade na. Sedan tog vi bussen till Kolbäck där vi träffade på Karin, vi snackade om Borgåkorvmoppers, hahaha! Jag tror jag inte skrattat så mycket på länge, sjukt kul... Väl i Kolbäck så tog jag bussen hem till Hallsta. Jag skulle egentligen hoppat av precis vid mig men jag kom på att jag hade cykeln vid stationen så jag gick aldrig av vid mig utan jag fortsatte med bussen till stationen och cyklade hem med min gamla cykel. Väl hemma så drog jag på mig springkläderna och hängde med Malena ut på en springtur, det gick mycket brååå, det kändes så bra. Skönt var det också för den delen haha!

Jag har ont i ryggen nu, måste vara för allt jävla bärande hit och dit och fram och tillbaka på ICA men thats life. Jag klarar mig, kör på ba!! Jag har bara 4 dagar kvar, jävla tråkigt hehee. Vilket jävla blåsigt väder det vart idag förresten, nästan så man blåste bort men det gjorde jag inte hiho.
Och imorgon är det fredag också, wohooooow!

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0