sunny day

Vilken underbart skön dag det har varit idag, jag kan inte klaga. Solen har varit framme hela tiden och det har inte varit ett moln på hela himlen, how good? Men fyfa-an vad trött jag har varit idag. Men blev ju inte piggare av att ligga i Vasaparken i ungefär 3 timmar och chilla. Nej men nu har man en fin solbränna på kinderna, är helt jävla röd och det är ju snyggt hehe. Nej men idag hade vi en lång jävla håltimme mellan 09.00 och 14.45 ungefär och då passade jag och brudarna på att dra ner till stan och handla gottigheter och sedan sätta oss i parken för att sola och förtära en massa grejer. Jag och Sandra käkade potatissallad med kyckling och det satt fint. När vi käkat klart så la vi oss ner och solade, sjukt varmt.
Runt kvart i två packade vi ihop våra saker och begav oss mot donken, vi var sugna på glass. Så väl på donken fick det bli en glass med chokladtopping, och det finns nästan inget godare än den chokladsåsen. Galet god
När vi hade avnjutit glassfan så dog vi oss tillbaka till skolan, och dom där skavsåren är fan inte att leka med, dom gör ont som fan må jag säga. Får bli ett par andra skor imorgon tror jag. I skolan hade vi i alla fall naturkunskap en snabbis där jag och dess håller på att göra ett litet arbete om vattenkraft. Klockan 15.45 drog jag till bussen och tog sdan tåget hem. När jag anlänt till hallsta så tog jag min kära cykel och cyklade till Sofia en sväng. Men där lyckades jag somna i sängen av någon anledning, jag vaknade upp strax före sju av att jag kom på att jag var tvungen att skynda mig hem och plugga engelska och sedan skriva ett CV till Irland-resan som är i höst, ska vara inne på Onsdag så jag ska strax skriva den. Men först måste jag slänga i mig något för min mage skriker efter mat. Så mat ska det bli nu, vad det blir får vi se.

Sammanfattning av dagen: Underbar dag med mycket sol, me like me like me like 

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0