soft

Jaha, sitter i skolan och har slutat för ungefär 20 minuter sedan. Och nu har jag helg för imorgon och på fredag så är jag ledig, fyfa-an vad skönt.
Idag hade vi bara mentortid, engelska och naturkunskap. På engelskan så började jag att skriva min bokrecension som skulle vart klar för några veckor sedan och på naturen så redovisade jag och Dess ett arbete om Vattenkraft, gick helt okej. Så nu har man slutet. Dess sitter vid en dator lite längre bort, typ i andra änden av denna hall. Jag kan se henne nu, e-e. På tal om Dess så ska hon hänga med mig hem imorgon och sova kvar till fredag, kommer bli mycket kul!

Nej nu ska jag ringa till Sofia och höra om hon är hemma så man kan ta en sväng förbi henne, vore gött. Tror hon måste hjälpa mig med engelskarecensionen för jag är som sagt sämst på engelska, inte okej heheh.


pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0