Kiss me through the phone

God afton. Jag har sprungit runt på stan som en tok med Victoria nu i eftermiddag. Jag kände mig som ett litet barn som var alldeles lyrisk för att hon får shoppa på stan helt ensam med en kompis. Naj men så farligt var det faktiskt inte. Det enda jag fick med mig hem var ett nagellack i färgen "korall", och jag älskar det, färgen är så underbart fin. Sommrigt också för den delen. Victoria köpte nog hem nöstan hela västerås. Ett par skor, byxor och hit o dit.. Men jag var inte på shoppinghumör idag så det enda som fick följa med mig hem var som sagt ett fint litet nagellack



Fint va? Jag ska nog fråga min syster om hon kan måla mina naglar för jag är så otroligt dålig på det, i alla fall på att måla högerhanden. Den är alltid så svår tycker jag. Så det blir aldrig så värst vackert när jag målar. Får ge någon annan förtroendet istället. Syster kan man alltid lita på! Vilken dålig bild det blev också, men äh man ser ju i alla fall vilken färg det är och det är ju de som är huvudsaken.
Praktiken idag gick fort eftersom jag kom dit strax före tolv, eller precis lagom till 12 då min lunch var. Men jag bestämde mig för att jag skulle hoppa lunchen och jobba istället för jag hade ändå ätit lite i skolan. Varför jag kom så sent till praktiken är därför att jag haft ett ytterligare nationellt prov i engelska, denna gång writing och listening, det gick väl inte så bra för jag höt aldrig vad dem säger på hörövningen så det är ju lite surt då. Men jag gjort väl mitt bästa, får väl IG rå:)  fint!

Jag duschade precis och sitter med handduksturbanen på huvudet, funderar på att hänga upp min handduk och sätta i batteriladdaren i datorn för snart dören, och det orkar jag inte med. Haha vilken rolig mening. Imorgon är det fredag och fyfa-an vad denna vecka har gått fort, det säger jag. Det är bara 2 veckor kvar på praktiken efter denna vecka, niiice.

Naj, nu har jag bättre saker för mig. Eller viktigare saker det vill säga. Jag måste fortsätta på ett arbete i psykologi som ska vara klart på måndag, buhuuu.. Hörs hörni!



pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0