sad eyes dont lie

Då har ännu en dag passerat och imorgon är det onsdag. Känns som att denna vecka också kommer att gå asfort. Igår skickade jag in mitt psykologiarbete så nu är det klart och nu behöver jag inte tänka på det mer, skööönt som fan! Praktiken rullar på som vanligt. Mina fötter värker lika mycket varje dag när jag kommer hem efter praktiken. Packar upp varor every dag är det jag gör, sedan får man väl lite extrajobb lite då och då. Igår så bakade jag bröd och satt etiketter på dom grillade kycklingarna, så lite variation är det ju i arbetet i alla fall. Annars så har jag nyss ätit mitt älskade pasta med pesto och smällt ost mumsi! Nu är jag mätt som fan och funderar på vad jag ska göra härnest? Jag är ganska trött så idag ska jag försöka att komma i sängen i bra tid, men hur kommer det att gå med det? Som vanligt så kommer jag bara dra ut på tiden och sedan så kommer klockan att vara 23.00 minst innan jag ligger i sängen.

Nu ska jag hitta på något!

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0