röj röj röj

För tillfället så sitter jag och är proppmätt. Jag har alldeles precis avslutat kvällens middag som blev potatissallad med åsbykorv, sallad, dressing och baguette. Jag var ashungrig så det smakade så jävla bra måste jag säga(y)
Nu spelar jag röj med Victoria i brist på annat. Naj men jag har så jävla tråkigt och så kom jag och tänka på röj, fan vad kul med RÖJ en sån här onsdagskväll. Lyssnar på darin gör jag också heheheh, jävla fjöll Martina! Naj men han är bra... och fijn pojke.

Idag var det som sagt sista dagen på ICA, och det var väl inte så roligt. Eller jo det var det fan vist för jag hade faktiskt tröttnat, det hade jag. Men nu är det slut med ICA för min del, tillbaka till plugget i några veckor sen är det slut på skolan också.. göttans. 

FUCK vad dåligt det går på röj. Jag ligger under med 9-2 just nu, fuck fuck fuck. Varför? Jag förlorar alltid på det här skitspelet men jag ska i alla fall envisas med att spela det om och om igen och tro att jag ska vinna fast jag i själva verket aldrig vinner. Jag måste ju ge mig snart tycker man. 

Imorgon så ska min syster åka till stan, pappa också tror jag. Man kanske ska hänga med och mygla åt sig ett par snygga skor? Jag behöver faktiskt ett par skor, ett par sommarskor. Vi får se hur trött jag är imorgon. Bara för att jag vill sova ut imorgon så kommer dom säkert åka så tidigt som det bara går, då ligger jag fanimej kvar i sängen. 

Status i röj: 11-3

Vadfan håller jag på med? Är jag verkligen så uttråkad. Vem fan skulle bry sig om hur mycket det står i röj. Jaja! Det finns säkert någon ;P Nu funderar jag på att fortsätta med röj. YA! 

pussisar på er



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0