läppenna är fint

Haha jag är så uttråkad så att jag råkade måla lite med ögonbrynspennan på mina läppar, vilket resultat, underbart fint! Ni skulle sett men jag han ta bort skiten innan jag tog ett kort, och nu orkar jag inte anstränga mig och måla dom igen. Fint var det i alla fall (Y)

Idag så var jag faktiskt i kyrkan för att min syster konfirmerade sig, det var väl trevligt. Inte att vara i kyrkan men att hon konfirmerade sig menar jag hehhe. Kyrkan är ingenting för mig, men ibland så måste man ju offra sig :) Så vi har käkat smörgåstårta och käkat en massa saker. Förtäring i alla dess former säger jag (Y) till. Ikväll ska jag nog bege mig till Jemp och mysa sönder, för det behöver jag. För jag är sur på min mamma, eller besviken rättare sagt! bababa, jaja. Nu ska jag gå och kolla om maten är klar, sedan ska jag åka till Jemp.. Ha en trevlig kväll!

martini 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0