i cant do anything

Klev nyss innanför dörren, har varit ute på en promenix runt Hallsta med farsan och Malena. Det var skönt, skoskaven skavde fint i skorna hehe. Nej men jag har nämligen fått värsta skavsåren från klackskorna som jag hade på mig igår och efter den kvällen, så mina fötter ömmar ganska så väl just nu. Har blåsor lite här och var men what to do?

Igår så var jag i alla fall i stan. Åkte hem till Victoria runt 6 ungefär: Där fixade vi i ordning oss och åt en god rabarberpaj och drack kaffe, göttans. Sedan vandrade vi ner på stan, vi skulle till Vickans kompis Christian tror jag att han hete. Men väl där så drack vi lite vin och sådär. Det var en helt okej kväll, men har som sagt ganska ont i fötterna idag men äh skit samma.

Idag vaknade jag upp i Västerås, astrött. Tog halv 10-bussen hem, och när jag var i Hallsta så hämtade Malena upp mig. Jag var svinhungrig när jag kom hem så jag bestämde mig för att käka frulle, klockan var ju bara strax efter tio såatte. Nu på eftermiddagen så var jag, Malena, pappa och Niklas inne i stan andra dagen för mig. Vi drog till IKEA där jag skulle inhandla mig en hylla till mitt rum och ett nattduksbord och jag hittade de jag skulle så ni sitter pappa ute i vardagsrummet och håller på och monterar ihop bordet, ska gå ut och kika efter hur det går sedan ska jag sätta mig på cykeln och cykla ner till ICA och träffa Sofia en sväng. Det låter väl trevligt?

Skola imorgon Martina. Taggad? JA abbselutt.......... inte  
Nej usch vad tråkigt med skolan, det enda positiva är att man får träffa alla kompisarna igen annars är skolan ett helvete. Naj måste rusa.

pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0