I cant control my dreams

Jag är helt mör i hela kroppen känns det som. Speciellt i benen, för dom viker sig nästan när jag går. E-E. Naj men imorgon är det sista dagen på praktiken, ICA i mitt hjärta! Nej men det ska väl både bli roligt och tråkigt att sluta. Eller nej det ska fanimej bli riktigt jävla skönt, har tröttnat på att plocka varor dag ut och dag in. Ska bli kul att träffa mina tjejer igen, var sjukt länge sedan and I miss you a fucking lot.

Nu är det dags för mig att slagga känner jag. För det är en ny dag imorgon. Det blir inga lnga blogginlägg men man orkar inte när man är så trött som jag är och har varit dessa veckor. Man jobbar och sliter hela dagarna heheheh. Vi gör, eller hur var det Jenny? :D

martini

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart vi GÖR

2009-05-20 @ 15:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0