I can

Tjena.

Jag kom hem från Jenny för ett tag sedan. Nu sitter jag här med träningskläderna på och väntar in Malena som har varit i Fagersta.
Igår åkte jag som sagt hem till Jenny. Vi gjorde väl egentligen inte så mycket. Vi grillade kyckling och sedan åt vi den, men klyftpotatis och creme fraiche till(?) det var gött. Sedan så gjorde vi inte så mycket, eller jag gjorde ett IQ-test där jag fick 84 poäng hehehe, bra Martina. Naj det var fanimej det sämsta jag vart med om. Jaja, jag är väl inte så smart ändå trots allt. 
Nu kom Malena så vi ska väl dra ut och gå nu, hiho. Nice. Sedan ska jag börja göra mitt psykologiarbete som jag är tvungen att göra om för att jag tydligen hade skrivit av lite av någon text, surt!! Men det är väl bara att börja om på nytt då.



Förresten skönt att denna vecka bara innehåller tre dagars jobbande, kan inte bli bättre. Bara tanken på att jag bara behöver gå till praktiken tre dagar glädjer mig riktigt ordentligt. Så jag ser fram emot morgondagen!

Promenad vare ja...

Pussis

Kommentarer
Postat av: Soffan

fin bild på diggg

2009-05-17 @ 20:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0