Heartache on the dancefloor

Spyr på Psykologin, sitter här och försöker formulera en text på 4 jävla dataskrivna sidor, går ju åt helvete! Men what to do, ska vara klart på måndag som sagt så de är väl bara att skriva skiten.
Idag slutade jag klockan 1 på praktiken så jag hann precis lagom till kvart över 1-tåget, göttans. Vi fick tårta på praktiken idag och jag tror nog att denna tårta var den godaste jag ätit under hela mitt 17-åriga långa liv. Det var en chokladtårta.

Regnet bara öser ner och det är väl rätt mysigt, men inte just nu för tillfället för jag är så sjukt jävla uttråkad som man kan bli. Det känns som att klockan är jättemycket men den är bara halv 8, konstigt! Får väl bli tidig sänggång idag känner jag, i alla fall om jag inte kommer på något vettigare att göra.
Just ja, idag på praktiken så fick jag en biobiljett och en menybiljett av mina arbetskamrater, deni. Haha det tackar jag så mycket för, väldigt snällt tycker jag allt! Nu har jag två stycken biobiljetter att nyttja. En i Hallsta och en i västerås, fint de. Men man går ju nästan aldrig på bio tycker jag. Äh man har så mycket annat för sig ändå.

Nu är klockan strax åtta, eller om 20 minuter och jag funderar på om jag ska gå och göra en kopp te och sätta mih i vardagsrummet och ladda upp inför talang, men vafan jag vill göra något. Men nej vi får helt enkelt se vad som händer. Blir det att jag sitter hemma ikväll så är det väl så, nothing to do...

puss martini 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0