cant stop myself from loving you

Nu har jag förflyttat mig till sängen, så nu ligger jag här och myser i min ensamhet och lyssnar på någon jävla dansbandsmusik som kom upp på spotify utan att jag ens sökt på de, rätt nice hehe.. Hela tiden så tänker jag att jag måste sova för att jag ska orka upp imorgon, men sedan kommer jag på att jag är ju fanimej ledig imorgon så jag behöver inte sova än, det kallas chill folk. Men klockan halv 1 ska jag ta tåget in till stan för att möta upp Dess. Vi ska kika lite på stan och sedan drar vi hem till mig, så jag kanske borde tänka på refrängen ändå så man är riktigt utvilad imorgon, vore ju gött att vara de för en gångs skull!



Gött med sol brudar, eller hur? Men vart fan tog den vägen? Helt jävla borta. Men stod det i tidningen att de skulle bli sol imorgon och på fredag? Har fan för mig det. Hoppas för då blir Martina glad. Nudå. Nu ska jag borsta tänderna tänkte jag säga, men nej det har jag faktiskt redan gjort så det behöver jag inte göra. Skönt att inte behöva röra sig från sängen. Men det är väl alltid något som man kommer på att man måste göra innan man ska sova. Hoppas inte det idag!

pussis martini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0