bloggar som fan

Ett till inlägg idag? Dra på trissan, trodde jag inte om mig själv. Jag brukar skriva högst ett inlägg om dagen eller inget inlägg alls. Men idag blev det två minsann, bra där!
Jag käkae nyss pankisar, ungspannkaka faktiskt och det smakade bra för jag var så jävla hungrig. Nu sitter jag och lyssnar på musik och är mätt i magen samtidigt som jag funderar på morgondagen. Min söta vännina Dess kommer ju till mig imorgon och det ska bli trevligt. Hoppas att det är fint väder så att vi kan grilla och göra roliga saker hela dagen, sedan sover hon kvar och på fredag är en ny dag. Då kanske jag ska ge mig ut på ett hemligt äventyr, we will se folks.
Tillbaka till imorgon då. Ska försöka hinna med att ta en springtur innan jag drar in till stan för att möta na den där snyggdess hoho, sova ut och äta frulle i lurre och ro.... de måste jag för på sista tiden känns det som jag har slängt i mig frullen om mornarna. Skärpning!

Räknade just precis ut att det är 8 skoldagar kvar till skolavslutningen, WOHOOOW! Nu är det nära, har verkligen inte förståelse för att det kan ha gått så fort, att det redan är sommarlov. Kan det vara sant? Okej, det är sant för det är den 27 maj idag och den 11 Juni slutar vi. i like

Nu har jag ingenting mer att skriva om, så här får det vara slut för idag eller... ja för idag

Blondini martini herself


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0