ännu en varm dag

Jag säger det igen. Jag älskar verkligen detta väder, det kan fanimej inte bli bättre väder än nu. Jag önskar att det var såhär varmt året runt.
Idag har jag ägnat min dag åt lite shopping på Tuna park med min syster och min bror, det var trevligt. Jag fick med mig en randig tröja hem, det var allt. Jag hade ingen lust att shoppa idag konstigt nog, men man kan ju inte alltid vara sugen på de. Min syster shoppade däremot mycket mer än vad jag gjorde, min bror handlade inte så mycket mer än jag. Vi åkte i alla fall strax före tio och kom hem runt 3 halv 4. Då slängde jag av mig kläderna och la mig i solen och solade, soft! Nu sitter jag i bikini och väntar på att maten ska bli klar, jag svettas fortfarande fastän jag sitter inne i ett svalt rum, eller svalt och svalt det är ganska varmt här inne också, puuh...
Imorgon så blir det ytterligare en tidig morgon därför att vi ska åka iväg någonstans, jag kommer inte på vad det heter just nu. Vi ska i alla fall till B-M:s föräldrar och äta mat för att hennes mamma fyllt år. Just nu så känner jag att jag inte har någon lust att hänga med, men jag känner att jag är tvungen att följa med ändå.... så jag får väl offra mig!!



Som sagt, väntar på att maten ska bli klar för jag håller på att dö av hunger även fast jag ätit världens största och godaste bakpotatis med skagenröra idag, fast det var ju iofs runt 12-taget och klockan är snart 7.... så ja det är väl dags för middag snart tycker jag... (: Jag är helt mör i hela kroppen för att jag är så trött och sliten (ja solen tar på krafterna) och idag har min bränna lagt sig, idag använde jag faktiskt solkräm när jag solade fast såg dock att datumet hade gått ut så den jävla solkrämen gjorde väl säkert ingen nytta. Men äh strunt samma... det blir nog brååå!! Nu ska jag gå ut och kolla vad dom håller på med egentligen, tror det doftar grillat idag? WOHOOW, sjukt gott (y)

Hare gött folk och tare lungt ute i solen........

martini


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0