A thousand miles

Jag förstår inte riktigt vad jag gör uppe såhär sent på en fredagkväll. Eller jag menar, jag gör ju ändå inget särskillt så jag skulle ju lika gärna kunna gå och lägga mig och sova.
Ikväll så har jag umgåts med några vänner. Vi grillade och hade det trevligt. Tack för de! Vi allihoppa åkte hem runt halv 11, jag var jäkligt trött och det är jag fortfarande. Nu funderar jag på att hoppa i sängen så man inte vaknar för sent imorgon, det orkar jag inte med. Nu fick jag en sån här panikattack att jag måste gå och lägga mig fort som fan, och inte vet jag varför. Men jag ser fram emot att lägga mig i min säng, vet ni varför? Jo för att den är nybäddad. YES!

godnatt

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du har en bra helg :D

2009-05-23 @ 01:10:31
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Diana

låter ju som en redigt najs kväll :D och ahhaha, jaaa, nybäddade sängar är ju myyysigast!! :D

2009-05-23 @ 01:16:38
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0