You´re not alone

Jag är så trött och vill sova, och då undrar säkert ni. Men gå och lägg dig då jävla cp. Men jag har inte tid att sova utan jag måste plugga, för på fredag har jag prov. På ungefär 60 sidor i Administration, KUL. Nej inte ett dugg, jag förstår inte ett piss. Geografiska organisationer och stabsfunktioner hit och dit, hantlingplaner och internkontroller, skyddsombud och skyddskommitéer och en massa massa annat shit, då menar jag en massa. Ja ni hör ju själv hur det låter. Well.

Jag hade svenskaredovisning idag och den gick faktsikt bra,. Jag sjönk inte genom jorden som jag trodde att jag skulle göra. Nej men jag redovisade faktiskt med Sandra och Paula (?) så det gick bråå vettni, alldeles perfect. Skönt att det är över nu, för det var jävligt tråkigt att göra en massa arbeten om medeltiden, modernism, romantiken och allt var det innebär. Jag tycker inte att det är kul, och finner inget nöje i det helt enkelt. Nog om det, nu är det över. Och istället för att arbete med Modernism och alla dem där olika epokerna så ska vi arbete med sagor och säger(?), kan bli roligt, we will se. Annars så har denna dag varit dryg. Det kändes som det bara var lektion på lektion på lekion, att dagen aldrig skulle ta slut. Men det gjorde den. Det sista lektionen vi hade var IV-val. Och mina käraste vänner måste berätta att nu slipper jag det där äckliga Psykosocialt arbete, fyfan vad glad jag är. Istället så har jag Psykologi, kan bli roligt. Läraren verkar nice i alla fall.

Nu ska jag faktiskt spela röj med Vickan, nörd som jag är. Men vafan, har man inget vettigare för sig om kvällarna så är det väl röj man får sysselsätta sig med, wohoow!! Men oj vafan... jag skulle ju plugga, hur vart det med de Martini, vavava? Näeee, jag får fanimej ta tag i Administrationen imorgon istället. Klockan är  mycket och det är ingen idé att börja plugga nu tycker jag, för man lär sig ändå ingenting sådär dags på dygnet. Imorgon blir det att ta sig i kragen och plugga så att huvudet sprängs, låter väl bra? Alltid att man ska komma med en massa bortförklaringar bara för att man inte vill plugga.. thats life




Desiré var söt i skolan, men Paula(?) ville inte vara med på bild idag..


VICTOORIAAA...SANDRAA!


På rasten gjorde jag en konstig och en....


...väldigt häftig frisyr på dess. Vad tycks?


Ja kan jag :D

Finfina bilder, och gud så kul det var att göra alla dessa olika frisyrer på Dess. HEHE. Nej, men håll med om att dem var tjusiga? Nu ska jag avgå.

Och hörruni, cykla aldrig i ett badkar :P:P:P:P

Martini


Kommentarer
Postat av: vicky

haha men guuud kolla bilden på mig :|

hahahahhahaha cykla aldrig med simkläder. HAHA

2009-03-10 @ 22:42:09
URL: http://victoriabuletic.devote.se
Postat av: Mikaela

sov då ditt jävla cp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0