tjoenana

Jag är sjukt jävla trött, haha! Men det får jag väl skylla mig själv för helt enkelt. Igår kväll så ägnade jag min kväll åt att nörda sims. Jag förstår inte hur ett spel kan vara så kul att spela, man kan verkligen inte dra sig när man väl har börjat. Jag började spela klockan 20.30 och avslutade runt 01.30 och då var jag helt chockad över att tiden gått så fort. Men som man brukar säga, tiden går fort när man har kul, HEHE. Det gick i alla fall bra, jag och Jenny höll kontakten genom sms eftersom hon också satt och nördade hemma hos sig, precis som jag. Vi skrev:" nu är min sim gravid, nu har min sim fött ett flicka, min man är militär" osv osv. Haha!

Nu sitter jag i köket och pratar med farmor, pappa och min syster som är här. Farmor ska bara piroger, svingoda piroger måste jag ändå säga! Och på lovet så ska jag kanske åka på kryssning med syster och Jempen hörrni, kewl kewl. Men vi will se hur det blir med den thingen.

Nu ska jag kolla runt på lite bloggar och kanske kanske fortsätta spela sims:D

Martini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0