tjabalabala

Hemma från skolan. Eller har iofs redan varit hemma i två timmar redan, slutade klockn 09.40 idag, men det viste jag inte förän lite senare. Nej men naturlektionen som vi hade idag var inte obligatorisk så jag bestämde mig för att inte gå på den och eftersom det då skulle bli ett så långt hål mellan 09.40-13.30 så frågade vi vår svenskalärare om vi kunde få uppgifter att göra hemma isället för att sitta i skolan i 43 år och vänta på att svenskan skulle börja. Det fick vi. Så jag åkte hem och det var jävligt skönt att vara hemma tidigt idag alltså. Jag har nyss käkat korv med bröd som för tillfället smakade mycket bra därför att jag höll på att avlida av hungerbrist eller vad det nu heter.. Nu är jag mätt och ska nog snart sätta på en film, men vilken film jag ska sätta på det vet jag faktiskt inte.

Ikväll ska jag träna, hade tänkt att träna nu före käket men jag orkade därför att jag höll på att somna i min datastol så jag får ta det ikväll när maten smällt. Det blir brååå de, nej. och inget plugg att göra heller och då blir ju genast dagarna mycket tråkigare, fy fa-aan vad tråkigt att inte ha något att plugga på.. well well nu ska jag krypa ner i min säng och kolla på film.

Martini

Jag var ironisk med plugget, man njuter ju som faa-aaan när man är ledig från alla läxor och prov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0