Tja

Jag sitter i skolan och har administration och det är det tråkigaste ämnet som jag kan komma på. Och nästa fredag så har vi prov i det också, kul:) Skönt med fredag idag i alla fall. I morse ville jag inte ens gå upp, jag höll nästan men bara nästan på att stanna kvar i sängen för att jag var så djävulens trött, jag ville bara fortsätta att sova. Men jag har prov idag så jag kunde icke stanna hemma. Prov i projekt och företagande, vi får se hur det går. Man får hoppas på det bästa.

Ikväll vet jag inte vad som händer, jag kanske träffar Sofia, vi will se. Jenny ska iväg imorgon.. igen. Denna gång ska hon på Metallica, hoppas att du får minst lika roligt denna gång gulleplutt! <3

Nu slutar vi, hörs!

Martini

Kommentarer
Postat av: JENNY THE BEST IN THE HELA VÄRLDEN

Tack och bock ryssmössa :)<3

2009-03-06 @ 20:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0