Tja tjena hej

Fyfan vad det snöar ute. Det liksom snöar och blåser på samma gång, fyfan vad jag inte tycker om det. När jag skulle cykla hem idag från tåger så fick jag all snö rätt i ansiktet och det var inte skönt ska jag säga, det sticktes som fan. Kan inte våren bara komma snart så man slipper snöhelvetet? Men nej det verkar bli vinter igen, heheheh.

Idag är det fredag och det tycker jag är skönt. Hade Projekt och företagande-prov idag och jag fick VG, deni. Känns väl bråå, bättre än IG. Efter skolan så drog jag ner på stan för att möta mami för jag skulle åka med henne hem i pilen vettni.. Orkade inte åka tåg så jag åkte med mamma eftersom hon ändå var i stan. Sen åkte jag hem och åt tacos och sedan skjutsade pappa mig till Jenny där jag nu sitter. Mycket trevligt må jag säga. Jag trycker lite chips, lyssnar på musik och läser lite bloggar. Blir väl simslan ikväll va, nörda lite, HEHE. Vad annars? kewl kewl. I helgen så måste jag faktiskt plugga lite också, faan att man aldrig slipper undan plugget! Har prov i Inköp och varuhantering på tisdag och det är det sista provet så det är väl bara att plugga röven av sig så man får ett toppenbetyg, HIHO!

Nej nu ska jag kila och värma matlådan, hej på er!

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0