The day the earth stood still

God kväll!

Jag är just nu hemma hos Jemp, vi sitter som vanligt med en varsin dator och nördar. Dock inte sims utan nu har vi faktiskt kollat på film, på varsin dator. Haha, man brukar liksom titta på samma film samtidigt men inte vi, haha! Fult som fan. Jag kollade nyss på The day the earth stood still och det var faktiskt bra, trodde den skulle vara tråkig och att man inte skulle fatta någonting. Men jag gav filmen en chans och den var som sagt riktigt bra..

Nurå, har lite mindre än halva filmen kvar, kanske är en halvtimme kvar påren. Men jag känner att jag inte orkar kolla på den sista halvtimmen idag för då slocknar jag nog och då missar jag i alla fall resten av filmen. Så jag stängde av den.

Nu är klockan en minut över 12 och jag ska avsluta detta inlägg, ni får ha en trevlig natt, för de ska jag ha!

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0