Söndag

Idag är jag uppe ovanligt tidigt tycker jag, men jag hade faktiskt sättit klockan på 10.30 för att jag då skulle gå upp och äta frukost i bra tid och inte sova borta hela dagen. För då blir det inte så lätt att somna ikväll. Men jag vaknade ungefär 09.45 av att jag fick sms av Sofia, så jag tänkte att jag år upp redan nu och äter frulle så kan jag gå och lägga mig direkt efter igen för jag var så äckligt trött. Men väl upp vid frukosten så kände jag mig alldeles pigg så jag bestämde mig för att inte lägga mig i sängen igen och sova istället så ringde jag till mami som undrade om jag ville följa med till Ikea och jag tackade ja, för hur roligt är det inte att gå på Ikea liksom? Jag älskar Ikea, så jävla härligt att gå runt där och kolla på alla saker som man bara vill handla med sig hem. Anywell, annars händer det väl inte så mycket idag. När jag kommer hem ska jag ut på en promenix för det är ganska skönt ute idag kände jag när jag sträckte ut huvudet från balkongdörren för att säga "hej" till pappa. Men det blåste lite lite kallt om benen men äch med lite kläder på sig så blir det nog inte så kallt. Igår var det alldeles lagom, nästan lite för varmt med västen på ;P hah! 

Imorgon är det skola som gäller, bara två veckor kvar sen är det påsklov. Fan vad snabbt det går alltså, sjukt!
Prov på fredag i Projekt och företagande, och denna gång så ska jag börja plugga tidigare än förra gången. Men man orkar fan inte plugga, det är inte roligt,, buhuu. men vad gör man?

Nej om jag skulle börja göra mig i ordning för snart svichar väl mamma förbi som en ångvält och så sitter jag här inte ens påklädd och klar, man vet aldrig när morsan kan dyka upp. Halv 12 sa hon, men bäst att vara klar innan så man är på den skra sidan. Ha en bra dag!

Martini 


hej baby

Kommentarer
Postat av: Soff

fyfan vad mycket du betyder för mig

2009-03-22 @ 15:03:41
Postat av: Anonym

i love you sofia

2009-03-22 @ 15:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0