Nu somnar jag

Jag har varit ute och gått i ungefär 2 timmar, och efter det så hoppade jag in i bastun så just nu är jag skapligt trött, jag skulle kunna somna i datastolen på dirren. Men först ska jag avnjuta en god middag som består av grillad fläskfile, potatis, sallad och sås. Jag är så sjukt jävla hungrig. Sen ska jag titta klart på When a man loves a women också som jag började kolla på igår. Det blir nog inte sängen förän sent ikväll. JUSTJA, ikväll börjar ju Robinson, de måste man ju se om man håller sig vaken såklart, men det visar sig.

Nej, nu ska jag gå och kolla till potatisjävlarna och duka bordet, FYFAN vad tråkigt! Jag skriver sen :)

Martini


söta bebis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0