najty najty

Seg dagjävel idag. Jag har i alla fall beställt en bikini och ett par skor idag från nelly. Victoria och jag gjorde det heheeh. Så nu vill jag bara att sakerna ska komma, och hoppas på att dem sitter som en smäck, eller vad säger ni? Skulle ju vara lite tråkigt om sakerna inte passade, men man får väle hoppas på de bästa, hiho.

Jag har haft sjukt ont i huvudet och i ögonen idag. Ögonen förstår jag faktiskt inte varför jag har ont i, men huvudet är mer förståerligt eller vad man nu säger. Hoppas att det är bättre tills imorgon, annars är det ju illa tycker jag. Imorgon ska jag plugga som satan för jag har prov på fredag och jag fattar ingenting av det vi har prov på så det är ju en jävligt bra början. Men får väl göra det bästa jag kan sen får de gå som det vill.
Förövrigt ser det ut som ett helvete på mitt rum, skolböcker över hela skrivbordet, kläder både högt och lågt, sladdar hit och dit. Ja det är ett slagfält här helt enkelt, får ta reda på denna röra men när vet jag faktiskt inte. Om det blir nu, eller imorgon eller om 4 veckor. Nej men får ta det imorgon bitti för jag ska sova nu, är sjukt trött... as usual. Godnatt!

Pussis hörrni




Och här har vi en bild på Victorias och sen min tumme som alla tycker är
så speciell? Förstår faktiskt inte vad det är för fel på den?

Kommentarer
Postat av: dess

din tumme är söt :D puss på den ;)

2009-03-30 @ 10:35:59
URL: http://desirehaettman.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0