Morgondagen blir kanon

Yes, imorgon är det måndag och det betyder att det är slut på sportlovet. Känns förjävligt. Jag vill inte! Jag har en del saker som ska vara klara nu efter lovet men som jag knappt har börjat med, men får som sagt ta tag i de imorgon så man kommer någon vart.

Ikväll så har jag gjort pannkakor, har vart sugen på de hela veckan typ men har inte lyckats gjort det någon dag så idag så bestämde jag mig för att det skulle ske. Och det var så jävla gött,. Har inte ätit de på ett jävla tag så det var extra gott idag... Nu är jag mätt som en jävla gris och rullar typ fram, det är nice. Nu har jag nyss klivit ur duschen och har sättit på mi pyamasen och funderar på att sova så man kommer upp imorgon. Jag har vänt dygnet totalt detta lov, så jag kommer väl somna någon gång i natt runt 2-3 och vakna imorgon bitti klockan 11 eller nåt. Nej jag ska inte säga så, för nu kommer det säkert att bli så för de. *peppar peppar ta i trä för fan*. Pigg och kry ska jag vara imorgon, annars jävlar.

Nu har jag ätit upp min Riesen som jag käkat på hela kvällen, gött som fan! Nu blir det att fixa i ordning för skoljäveln imorgon så man slipper göra dte imorgon.

Martini


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0