like the wind

vilken helg. Länge sedan jag tog det så lungt som jag har gjort denna helg. Impulstrippen med Anna var bra. Jag tror jag gillar saker som man bara gör utan att tänka efter, dvs impulstripper hit och dit, det gillas.

Imorgon skola, ångestladdade Martina kommer vakna upp på en dålig sida. Men vad ska man göra? skolan är viktig och måste göras. Låt bara de här 3 månaderna gå fort så att det kan bli sommarlov snart, fyfan vad skönt det skulle vara. Sommar! Nej först kommer våren, och den årstiden är faktiskt också ganska bra tycker jag.

Nu ska jag promenera, promenera som jag aldrig har gjort förr. Förresten var Bolt bra, så jävla gullig hund.. nästan så man fällde en tår, hehe.

Martini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0