Jaoda

Nyss kollade jag på" Den rätte för rosing" haha, det är riktigt roligt det! Och nu så har jag ätit en apelsin och sitter här vid datorn och gör ingenting. Lyssnar på musik gör jag, Coldplay - Lost. Jag älskar den låten, helt bra är den så det är ju bra de. Jag ska snart lägga mig i sängen och läsa för att mina böcker kom faktiskt idag, nu har jag något annat att gör aom kvällarna istället för att sitta här.

Idag har jag faktiskt ingenting att skriva om. Eller just ja, det finns en fransväst på Cubus som jag hemskt gärna skulle vilja ha, den finns i svart och vit. Jag funderar och funderar på om jag ska köpa den fast jag kommer inte fram till något bra beslut. Ena stunden vill jag köpa den och sedan andra stunden så vill jag inte köpa den, hmm det blir svårt det här, men det lööser sig.

Idétorka, nu ska jag läsa och just ja... plugga för fan i helvette, det hade jag glömt bort, buhuu. Bara tanken på plugg får mig att börja gråta.. typ.

Martini


Fin bild 91 :D


Kommentarer
Postat av: vicky

Hhahahahha Looool :P

2009-03-04 @ 17:04:15
URL: http://victoriabuletic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0