Jag är en nörd

Fyfan, jag satt och tänkte på en sak precis nu. Vad gör jag på helgerna egentligen? På sista tiden så har jag ju för fan bara setat och spelat sims varenda helgjäkel, vilken jävla nörd jag är, en riktig jävla nörd. Har jag inget bättre för mig, nej det har jag inte. Men det är väl en period som jag är inne i, fast vem vet den kanske varar för evigt för just nu så känns det inte som att jag har något liv. Typ: sova, äta, plugga, dö och sen går det om och om sådär hela tiden, härligt Martina. Det är speciellt roligt att jag vet vad jag kommer att ägna mig åt dem kommande helgerna, känns riktigt riktigt bra att veta vad jag ska syssla med, sims sims sims sims, bara sims, en del av mitt liv EHHEHE.

Nej men om man skulle ta och spela lite sims då, jag menar för ovanlighetens skull?! Ska bli riktigt riktigt riktigt kul. mm älskar sims!
Okej jag kanske överdrev lite när jag sa att jag har spelat sims varje helg. Men det har blivit bra mycket. Och helgerna har blivit så fruktansvärt tråkiga på sistonde, men sedan finns det ju vissa undantag också som helgen som va, den var toppen med mina favorittjejer! puss:*


MM, såhär kul har jag :)

kyssi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0