hos mami

Hallå!

Jag är just nu hos mamma. Vi kom för ett tag sedan hem från Ikea, fick med lite doftljus, glödlampor och lite sånt där hem. Eller mamma köpte, inte jag. Nu sitter jag här och väntar på att Malena och hennes kille ska komma hit, för mamma och jag har köpt gott fikabröd som vi ska fika, deni. Men dem är så sega och tar typ 1000 år på sig att komma hit. Men nu tror jag att jag hörde någon dörr slå igen där nere i trapphuset, undra om det kan vara dom? Jag tvivlar på det. När vi har fikat klart och sådär så åker jag nog med min syster hem, hon får skjutsa hem mig för hon har ändå vägarna förbi HEHE, och sen blir det nog en promme fast FAn nu snöar det igen, det får inte vara sant. Det är alldeles mulet ute och så är det små vita fläckar som faller långsamt ner mot marken, jaja what to do? Hoppas att det här ä den sista snön som faller innan våren kommer, har tröttnat på all jäkla snö. Om det inte blir en promenad så får jag väl göra något annat.
Skola imorgon, ÅÅÅHHH. Jag orkar verkligen inte, har ingen motivation alls till att plugga och göra prov. Just nu känner jag att jag inte bryr mig så särskillt mycket om jag får IG fast nej när jag väl sitter där med provet framför mig så kommer ångesten krypande och jag börjar tänka:" vafan pluggade jag inte för? VAFAN, VAFAN MARTINA!!" Jag är så trött på mig själv för tillfället.  

Jag behöver prata med Sofia också, fan vad jag saknar na, buhuuu

Nu kommer ma sistah.

Martini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0