hej bloggen

Onsdag idag, och jag har nyss kollat på "Den rätte för rosing" på webbtvn på kanal 5:s hemsida, vilket program, heh! Riktigt riktigt bra. Skönt med torsdag imorgon i alla fall. Denna vecka har gått sjukt fort tycker jag. Har inte haft så himlans mycket att göra i skolan denna vecka, har haft ett prov om jag inte minns fel, jag orkar inte ens tänka för att jag är så djävulens trött, och jag säger som i förra inlägget jag skrev (som var för ungefär en vecka sedan), att då tänker ni säkert:" men gå och lägg dig då ditt cp!" ja jag ska sova. Men först så ska jag dricka en kopp te, för det är jag sugen på.

Fyfasiken vilket härligt väder det har varit dem här två sista dagarna!! Idag kände jag till och med för att sätta på mig vårjackan. Har verkligen fått nog på att dra omkring på en stor jäkla vinterjacka. Det är ju för tusan Mars nu, i slutet av Mars.. Man blir verkligen på bra humör av detta väder. Helt sjukt att vädret kan påverka ens humör, det tycker jag är nice!! Tänk bara om två-tre månader när man kan gå i linne och shorts ute, how great är inte det liksom? Längtar som fan!! Igår pratade Jenny och jag också om förra sommaren, hur bra allt var. Vi låg och solade på båten med kokosolja och grejer dag in och dag ut, vi drack cola, jag hängde med henne på båtsemester (som en i familjen typ, haha).  Ja hörrni, ett sommarlov är nog de jag behöver just nu. Fast okej, det är ju ett tag dit än. Så man får väl inte längta allt för mycket, för då blir man bara deprimerad.

Snart är det påsklov, sedan skola en vecka och sen ska jag ut på 5 veckors praktik, ska bli grymt skönt och jag hoppas verkligen på att jag får vara på ett bättre och roligare ställe än förra gången. För förra praktikplatsen sök balle rent ut sagt, hur roligt på en skala 1-10 tror ni att det var att praktisera på BR leksaker? Mitt svar skulle bli 0.00001 procent kul.

JA, men hörrni det var nog allt för mig ikväll nu ska jag koka lite teee och sedan bädda ner mig i sängen. Godnatt!

Martini


Kommentarer
Postat av: jenny

SÖK balle HAHAHAHHAHHAHHAHA

2009-03-18 @ 22:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0