HALLÅ

Fuck vad trött jag är. Sinnessjukt. Somnade till och med henna hos Sofia. Ja jag vaknade ju klockan 09.30 i morse så det kanske är därför jag är så trött, äch jag ska ändå gå och lägga mig snart så. Måste bara plugga lite på Inköp och varuhantering för på tisdag har jag prov... igen. Så det blir att plugga röven av sig imorgon alltså, drygt. Vill bara att denna vecka ska vara över så man får påsklov någon jävla gång, hoppas veckan går fort. Om jag minns rätt så har jag bara ett endaste prov den kommande veckan, känns bra.

Vad har jag annars gjort i helgen då. I fredags sov jag som sagt hos Jenny, det var mysigt. Vi kollade på film och så vidare. Igår så vare sup med sofia, felicia och anna. Nice som fan. Och idag har jag inte gjort så mycket. Pluggade litegranna och sedan så bestämde jag mig för att ta en sväng förbi sofia, så jag tog cykeln och cyklade dit, det regnade, buhuu. Nu sitter jag här alldeles trött och ska sova, för det behöver jag. Imorgon börjar jag 10, men sova är skönt så det skulle jag kunna göra i flera timmar... HEHE

Martini


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0