Goddag

Jag orkar inte plugga idag. Har svenska att läsa och ett prov till fredag som jag behöver plugga på, men det finns så mycket annat roligt att göra istället. Såklart man tar sig tid för andra roliga saker istället för att plugga, ye. Annars då, är stentrött och kommer slockna vilken sekund som helst, man kanske skulle börja tänka på sängen redan nu, skulle vara rätt skönt att sova. Börjar ju 08.00 imorgon, äckligt tidigt! men sömn behövs.

Mina ben är också helst slut därför att jag vart ute och gått idag när jag kom hem. Gick en och en halv timme, det var skönt med svinaktigt kallt ute. Ja som trode att värmen var på väg, men icke. Det vände igen och blev kallt, det tycker vi inte om! JAJA. Dagen var väl lika seg som alla andra dagar, inget mer med det. Godnatt.

pussis







tack och och hej





Kommentarer
Postat av: soffsi

fan vad gullig andra bilden var då!:D

2009-03-25 @ 16:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0