En smsikon

Tja, idag är det torsdag och jag har spenderat en stor del av denna dag i skolbäckerna eftersom att jag har prov imorgon, Jag slutade klockan 11.30 idag ocg kom hem klockan kvart i 2 ungefär så jag har hunnit plugga ganska mycket faktiskt. Det känns som om jag kan det mesta nu, men jag ska i alla fall plugga mera så att jag är riktigt säker på allt.
Imorgon är det äntligen fredag och det ska bli så skönt med helg, för det känns som om denna vecka har gått otroligt jävla långsamt, men det är ju skolan vi snackar om då kan väl inte tiden gå så fasligt fort? Men nu är det äntligen torsdag och det är skönt..
Jag ska snart åka och handla med pappa och då ska jag faktiskt be farsan lilla att köpa lite mjöl för jag ska nämligen göra Muffins i Micro, haha! skulle gjort det tidigare idag men när jag skulle ta fram mjölet så insåg jag att det var slut, för jag hittade inte det någonstans, så det kan bli. Victoria sa att dem var goda i alla fall så vi får väl lita på henne dåe.

Nu ska jag vänta på att pappa kommer hem tills dess ska jag plugga lite till, sååååå fucking kul HEHE

Martini


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0