I know you want me

Hej bloggen!

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade här i bloggen. Men äh vad gör de, jag har ju annat för mig nu när det är sommarlov! Då vill man verkligen inte sitta inne vid datorn. Dock har det ju inte varit världens bästa väder, typ regn, blåsigt och kallt men det är ju ändå sommarlov och då får man passa på att göra en mass saker. Men just nu så är jag sjukt jävla trött och svettig. Anledningen till varför jag är så trött är därför att jag gått upp klockan kvart i nio idag för att hinna med bussen hem från Jenny och enledningen till att jag är svettig är därför att jag har varit ute och krattat upp en häck som pappa klippte igår, så det var ju bara för mig att börja kratta ihop häckfan. Fan det var varmt måste jag säga eftersom solen faktiskt tittat fram idag. När jag vaknade hos Jenny i morse så var det inte ett enda moln på hela himlen men nu tycks dom lilla små fula målnen hittat fram igen, jag som hade tänkt att denna dag skulle bli en solig dag. Men nej nu är solen i moln och det är ju ett helvete.

Nu sitter jag och käkar firre med potatis och sås, så jävla gott. Eller det är ju jag som gjort det så då kan det ju inte vara annat än got, hehehe. Idag blir det nog bara att tare chill för jag är tröttis och orkar inte göra något. Man kan ju inte vara i farten hela tiden heller, naj nu ska jag ta det jävligt chill idag.

jag älskar fan sommarlov

pussis på er

Kommentarer
Postat av: Soffan

"det var bara för mig att kratta ihop häckfan" hahahahahahahahaha

2009-06-16 @ 14:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0