Browneyed girl

För några dagar sedan så fick jag reda på att min mamma var på Kreta, kul va? Men grejen är de att hon har inte sagt ett ljud till mig om det, jag viste inte att hon skulle åka dit. Undra om hon trodde att inte jag skulle få reda på det. Min lillesyster viste om det men sa att hon hade "glömt" att säga. Ja vadskamansäga? Jävla idiotfan säger jag i alla fall, usch! Man brukar väl säga till sina barn om man åker någonstans tycker jag allt.
Nu har jag skrivit av mig lite. Idag sov jag till 11, skönt som fan! Sedan åkte jag in till stan och kollade på Junitrofén, men jag drog efter 45 minuter ungefär för jag fick så jävla ont i röven. Så jag tog tåget hem till Hallsta och cyklade till Sofia. Där spelade vi in lite gulliga filmer och åt mat. Sedan så drog vi till våran älskade gamla skola, Lindbo. Jag förstår inte vad fan vi gjorde där? Eller jo vi träffade Carro och Petra, våra fucking systrar och kollade lite på broderier och fiskeakvrium och en massa, men vi drog lika fort för det var inte ett dugg roande. Hejdå Lindbo!
Nu sitter jag hemma och ska ta en glass, inväntar Sofia också. Jag har så jävla tråkigt

pussis

en finisbild när jag är dutti och går nästaaaaan ner i spagat, split? vad vare de hete nu igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0