babababa, jag är hemma nu

Åh nej, det vart alldeles för länge i solen, så nu har jag bränt mig, FAN! Jag som tyckte det var så skönt att ligga där ute i solstolen, det var nästan så att jag var nära på att hoppa i poolen men när jag kände i vattnet så är jag glad att jag inte slängde mig i för det var fan snorkallt. Igår så tog jag årets första dopp från Jennys båt eller hur man säger, gött va? Det var inte så kallt som jag trodde, det var typ skönt tycker jag. Tre gånger hoppade jag i faktiskt så nu behöver jag inte ha ångest över att jag inte badat i år, för det har jag gjort nu!
Idag kom jag också hem från Jenny. Jag skulle egentligen åkt hem igår men det vart inte så utan jag stannade kvar tills idag och tog "bussen" hem, eller nej förresten det var en man som kom och frågade om jag ville åka med han till Kolbäck och det gjorde jag. Det var meningen att jag skulle ta bussen men den kom aldrig och så dök han upp bara sådär. Först var jag lite osäker på om jag skulle hoppa in i bilen eller om jag skulle tacka nej men jag beslöt mig för att åka med han till Kolbäck. Fast det var bra läskigt att sitta där bredvid han, han kanske hade planerat att föra bort mig till något ställe långt åt helvete fast det gjorde han inte utan han släppte av mig vid bussen i Kolbäck sedan tackade jag så hemskt mycket för skjutsen och drog därifrån fort som fa-an. Egentligen så hatar jag att åka bil med folk som jag inte känner och den där människan hade jag ju aldrig i hela mitt liv sett, men ibland måste man visa sin galna sida också heheh.
Hem kom jag i alla fall och nu sitter jag här och vilar från solen litegranna, jag ska smörja in mig med after sun snart för annars kommer jag inte att få en speciellt kul kväll snarare tvärtom, jag kommer klia sönder mig, men det löser vi med lite aftersun. Och bodylotion för att den fina färgen ska hålla sig kvar så länge som möjligt.

Jag känner mig helt rastlös, jag bara sitter här och känner att det absolut inte finns någonting att göra. Jag har umgåts med Jenny flera dagar i rad nu och det har vart things to do all the time och en massa chill i solen och sen kommer jag hem och har inte ett piss att göra, känns lite surt va? JA! Det är typ som om man vill åka tillbaka till brudN osv va men ibland måste man väl hålla sig hemma också annars så börjar väl familjen tro att man typ har flyttat ut ur huset eller något. Så ja jag får väl helt enkelt sätta mig med en jävla bokjävel i skuggan någonstans och försöka sysselsätta mig vilket inte kommer gå bra alls. Kan inte min sistah komma hem snart, det skulle nog göra saken lite bättre i alla fall. asså... jag tror att jag är sällskapssjuk eller någonting?

Nu ska jag sluta att skriva och sätta mig med en bok rå, fast jag hörd enågon bildörr slå igen så det kan varit min syster som kom hem. Jag vet! Jag ska tvinga henne att hon ska spela kort med mig, vändtia! Kulkul.

pussipuss från martini


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0