Time to sleep imorgon är det dop

Nu är jag jävligt trött och ska fan gå och lägga mig. Imorgon ska jag som sagt upp på dop. Det är min låtsassysters barn som ska döpa sig, han heter Nils de lilla livet. Eller ja, det är inte förän imorgon som han heter Nils på riktigt faktiskt. Men det ska bli roligt. Jag minns inte ens när jag var på dop senast, om jag ens vart på något dop? HAHA, jag tror fan inte att jag vart på ett dop. Eller min systers har jag ju vart på, men det var ju när hon var 14 år, i år alltså. Nej men det ska som sagt bli trevligt. Har proppat i mig to much ostbågar ikväll så jag mår bra illa nu. Jag har en tendens att alltid när jag äter saker så äter jag typ tills jag spyr, hur bra är det liksom? Det är fan inte bra någonstans. Konsekvenserna är inte bra. Illamående och grejer. Okej, vi ska inte gå in djupare på det idag för det kan bli äckligt och jag skulle fan sova sa jag. Jag kommer somna finfint i sängen ikväll känner jag. Jag älskar när man är jättetrött och ska gå och sova för då somnar man på en gång................. GÖTT bre, yes

Jag var glad för jag precis hade fått sommarlov!


Nej men vi hörs imorgon för nu ska jag slagga som sagt för att sedan fara iväg på dop imorgon. Och så kanske kanske jag hinner med att åka till min älskade men det är inte säkert jag hinner, men herregud! Vi har ett långt och härligt sommarlov framför oss att se fram emot och vi har all tid i världen att ses förfan!

/blond tjej 91


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötis martini!

2009-07-12 @ 22:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0