Sommarlov

YES, nu har jag sommarlov! Fan vad underbart det känns, helt sjukt jävla underbart. Nu behöver man varken tänka på att man har en massa läxor och prov att plugga till eller att man måste gå och lägga sig om kvällarna. Nu kan man liksom vara uppe dygnet runt utan att det gör någonting, fan vad gött!
Idag var jag i alla fall i skolan på avslutningen, vi fikade lite och fick betygen. Mina betyg var helt okej. Sedan tog jag tåget hem och drog till Sofia för vi skulle kolla på studenterna i Hallsta och det var ju treligt. Nu sitter jag här hemma och har precis käkat käk, nu är jag sjukt mätt och kommer typ rulla fram när jag ställer mig upp.

Det var allt från mig, hare gött

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0