pissigt väder

MM kul att det regnar igen, kul att det fina vädret försvann, kul att solen försvann. Jag som hade hoppats på att det fina vädret hade återvänt, men icke. Här sitter jag igen och är sur över att regnet typ öser ner. Det känns fan som höst, kul? Nej inte någonstans. Men jag får väl vara glad över att jag blivit antagen till att göra min APU på Irland på höst, wohoow! Men jag är ännu inte säker på om jag ska tacka ja, men det lutar åt det hållet i alla fall. 2 veckor på Irland, haha! :D Kan vara något faktiskt. Nej men vafan det är ju inte alltid man får en sån här chans. Jaja.

Igår åkte jag hem till Jenny och myste till det. Vi var ute på en promenix och hade det allmänt mysigt. dag kom jag hem och nu sitter jag här och fryser och huttrar i min mysdress, kan typ inte bli bättre. Funtar på att hänga med pappa och bm till affären nu, måste tanka mobben!

pussis martini


Kommentarer
Postat av: M

Klart du sak åka till Irland!! Passa på!

2009-06-21 @ 21:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0