nu ere nära så nära

Imorgon så är det skolavslutning och jag har längtat bra mycket dit. Fan vad jag behöver detta sommarlov säger jag bara. Fast det är ju rätt tråkigt väder, regnigt och grejer, suger ju fan...
Idag har jag i alla fall varit i stan med Jenny och hennes kompis Linn :). Vi gick runt och kollade på avslutningskläder och sådär. Sedan gick vi och åt på Red chilli(?) jag åt typ biff med bambuskott och champinjoner, det var gött. Seda fortsatte vi att kolla på stan men hittade fan ingenting tills imorgon. Får väl typ dra på sig någon gammal ful t-shirt och sådär, det tycker jag är fint! Vi tog i alla fall bussen hem sen och nu sitter jag här som ett fån, dagen före skolavslutningen. I höst blir jag 3:a, gööööött!
Just ja, jag köpte en väska till min syster idag också, och tur för na att hon tyckte om den för annars hade hon fått fett med stryk hehe. Nej men hon tyckte i alla fall om den och det var bra tycker jag.
Det flyger runt en jävla fluga i mitt rum, jävla störigt måste jag säga. Men den ska dö snart för jag ska smälla ihjäl den jäveln! En plågsam död ska han få.

Najnaj, det här duger inte längre. Måste göra något vettigare.

blondini martini




Kommentarer
Postat av: M

Haha du är lika rolig som vanligt! Grattis till sommarlov!! Själv börjar jag jobba i västerås på måndag.5 v.blir det. Kram

2009-06-12 @ 13:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0